Autor Wątek: chcialbym zaczac , niewiem jak ( konfiguracja )  (Przeczytany 1648 razy)

Offline Nesill

• Newbie
  • *
    • Email
chcialbym zaczac , niewiem jak ( konfiguracja )
« dnia: Marzec 24, 2015, 01:48:49 pm »
Witam jestem nowy. Dostalem od znajomego sprzet do podsluchu Uniden Bearcat UBC 3000 XLT. Niestety nie potrafie sie nim w ogole obslugiwac ani nie znam nikogo kto by potrafil. Przeszukalem internet i w dalszym ciagu jestem zielony jezeli chodzi o konfiguracje tego urzadzenia i w ogole jak to sie obsluguje. Jest ktos w stanie mi wytlumaczyc jak zaczac podsluchiwanie tym urzadzeniem ? Radio potrafie odnalezc ale nic innego :P Nie wiem jak to w ogole skonfigurowac. Pomocy !

Offline SP6MCW

• Newbie
  • *
Odp: chcialbym zaczac , niewiem jak ( konfiguracja )
« Odpowiedź #1 dnia: Marzec 24, 2015, 05:51:28 pm »
Oto instrukcja

http://www.uniden.com.au/RESOURCES_MAIN/pdfs/UBC3000XLT.PDF

Może na coś się przyda.

Offline Benedykt

• Newbie
  • *
    • Email
« Odpowiedź #2 dnia: Lipiec 09, 2015, 11:33:28 pm »
witam,