Autor Wątek: Problemy z moją Spółdzielnią  (Przeczytany 20380 razy)

Offline Macieq

• Newbie
  • *
Problemy z moją Spółdzielnią
« Odpowiedź #30 dnia: Kwiecień 05, 2010, 08:55:31 pm »
Na dniach dam w tej sprawie odpowiedź.
jestem tylko amatorem radia

Offline Macieq

• Newbie
  • *
wspólnota
« Odpowiedź #31 dnia: Kwiecień 07, 2010, 10:42:09 pm »
Jeśli masz pieniędzy dużo to kup wolno stojący dom. Albo go wybuduj.  Ze wzgledu na hobby wskazane aby był nieco oddalony od innych posesji. Życie w blokach to koszmar. Zwłaszcza dla ludzi zainteresowanych radiem.

Działalnośc wspólnoty oparta jest na Ustawie z dnia 24 czerwca 1994r o własności lokali (Dz.U. 1994r Nr 85 poz 388) z późniejszymi zmianami. Znajdziesz jej treść na stronie  www.sejm.gov.pl. Proponuję przeczytać ustawę. Materiału nie jest wiele. Wszystkiego z pewnościa nie zrozumiesz bo prawo to czasem takie "masło maślane". To co będzie Ci potrzebne to ze zrozumieniem nie będzie problemu.

Pośrod mieszkańców bloku , którzy mieszkania wykupili wybierany jest zarząd, jedno bądź wieloosobowy. To on reprezentuje wspólnotę. Można przedstawić zarządowi swoje plany związane z montażem anteny na dachu, ale... do podjęcia ostatecznej decyzji niezbędna jest uchwała podejmowana przez mieszkańców- włascicieli lokali.  Uchwała może być podjęta na zebraniu bądź w drodze indywidualnego zbierania podpisów (wędrówki od drzwi do drzwi przez członka zarządu). Zebranie musi  sie odbyć  przynajmniej raz w roku.